A hétvége alkalmával belémhasított, hogy talán hamarabb eljön az ideje, hogy leüljünk a fiunkkal megbeszélni a "méhecskét meg a beporzást", mint gondoltuk. Ugyanis a következő eset történt: az én nagyfiam szerelmes. De nem is akárhogyan. Ez egy kitartó szerelem, már középső óta tart. A kislány nagyon szép, nyugtáztam, frankó ízlése van a kiskrapeknak, még ha a sablonos szőke-haj-kék-szem típusból választott is. De péntekre igencsak kiforrott lett ez a szerelem, mert a következő kéréssel fordult felénk a gyerkőcöm: ő szeretne egy gyűrűt vinni a leányzónak. De nem akárhogyan: virágot is kell vennünk! Apa reggel a virágbolt felé kell, hogy vigye a manót, ő választ rózsát. Huh... Nem korai ez? Megmondom őszintén, egy pöttyedlit levert a víz. Azért azt elégedetten nyugtáztam, hogy egy halálosan romantikus lovag a fiam. Azt hiszem, ezt megpróbálom elmélyíteni benne. Csodaszép... De akkor is korai! Bár ha jobban belegondolok, nekem is volt ovis szerelmem, de a mi lángolásunk ott kifújt, hogy meseolvasás alatt a szőnyegen kergetett, mert állandóan mellém akart ülni, amit én meg nem akartam, nem tudom miért, pedig szimpi volt a pacák, de a vége az lett, hogy "rendzavarásért" kiállítottak minket a rettegett piros szekrényhez. Ez volt  a szörnyűséges bünti hely. Na ő ott is kergetett. Virág? Gyűrű? Ugyan... Kergetés, hajhúzás, hátsónrúgás volt az udvarlási technika. Ezek a mai pasik nagyon jól nyomják. Nem? Vagy én csináltam valamit jól. Mindegy is, a lényeg, hogy arany hatévesem keményen udvarol. Hát hol marad az anya-fia szerelem? Én hol maradok? Héééééééé! :D
Más: ma megvolt apósom köszöntése. Nagy party volt, hiszen nyugdíj és 60. szülinap egyszerre köszöntött be. Két gyerkőce (férjem és sógornőm)  + kis család összedugtuk a fejünket, hogy milyen ajándék is lehetne érdemes e nemes alkalomra, míg nagy nehezen megszületett a döntés. Olajfestményt készíttettünk róla. Hát a hatás nem maradt el: meghatottság a köbön. A munka valóban szép lett, nagyon hiteles és gyönyörű. Mi is boldogok voltunk. Remélem, legalább annyira örült, ahogy mi. Gyerkőcök jól kitombolták magukat, úgyhogy remélem jó alvás lesz ma éjjel. Én biztos jól fogok szunnyantani. Elfáradtam a sok izgalomban. Megyek is, elteszem magam holnapra. Pussssz