A mai napot megint nem sikerült (viszonylag) eseménytelenül - vagy legalábbis csak a szokásos körökkel - átvészelni. Már korán reggel maxra emelkedett a pulzusszám. Egy rém kedves és ügyes sofőr (hölgyemény!!!) rosszul mérte fel a távolságot a kereszteződésben és simán lezúzta a kocsink hátulját. Károkozás elismerve, biztosító elintézve, kár felmérve - de akkor is, abban az autóban benne ült a kisfiam!!!!! Még jó, hogy nem történt nagyobb baj. Köszönet érte ismét legjobb barátomnak, a Jóistennek!

Muszáj elmesélnem, ma olyan történt, ami ritkán van a világtörténelemben. Délután Benus nagyon nyűgös volt, sírás, cirkusz, hogy ő kihagyná a délutáni alvást. Jó, akkor csak pihenjünk - mellé bújtam. Átölteltük egymást, betakaróztunk. Hát én még álmodtam is! Igen, yes, aludtam délután! Komolyan! Sikerült! Mikor felkeltem, legalább öt percig gondolkodtam, hogy hol vagyok, és mi történt. Mert olyan marha sűrűn történik velem ilyen, hogy nem volt tiszta a kép jó darabig. Aztán végül sikerült magammal elhitetnem, hogy igen, megtörtént.

Estére adtunk a kalóriáknak. Előkotortam régen elfeledett e-mailezések közül egy receptet. ÖT PERCES SÜTI! Hát apám, ez valóban csúcsszuper! Csak összekuttyintottam, három perc mikróban, és kész a csodálatos csokis sütike. Gyerekek imádják, anya apa tömte, és elég belőle egy adag, olyan laktató. Már meg is fogalmazódtak a fejemben bizonyos változtatások, forradalmasítások, amiket majd legközelebb kipróbálok. Azt hiszem, egy 3 gyermekes anyának ez maga a mennyország, hiszen alig kell vele dolgozni, és mégiscsak édesség a csimotáknak! És persze villámgyors! (én kihagytam a vanília aromát és csak fele cukrot raktam bele, úgyis épp eléggé édes)
Íme a recept:


A  legveszélyesebb sütirecept
5 perces bögrés  csokis süti
 

  • 4 evőkanál  liszt  
  • 4 evőkanál  cukor  
  • 2 evőkanál  kakaó  
  • 1  tojás  
  • 3 evőkanál  tej  
  • 3 evőkanál olaj vagy  olvasztott vaj  
  • 3 evőkanálnyi  csokidarab (kihagyható)  
  • egy csepp vanília  aroma  
  • 1 nagy  bögre
Tegyük a száraz  hozzávalókat a bögrébe és keverjük jól össze. Adjuk hozzá a tojást is  és jól keverjük el. Öntsük hozzá a tejet és az olajat (vajat) és ismét  keverjük meg. Adjuk hozzá a csokidarabokat (ha használjuk) és a  vaníliát és ismét keverjük meg.
Tegyük a bögrét a  mikrohullámú sütőbe és kapcsoljuk be 3 percre 1000 watton (magas  fokozaton). A sütemény felemelkedik a bögre széléig, de ne aggódjunk!  Hagyjuk kissé kihűlni és helyezzük  kistányérra.
És miért veszélyes? Mert  így csak öt percre leszünk attól, hogy éjjel-nappal csokis sütit  együnk!