Igencsak mozgalmas nap volt a mai. Reggel gyors rendrakás, reggeliztetés, aztán fél tízre futottam be az oviba. Azaz szaladt a négy kerék helyettem, de annyira oda akartam érni, hogy néha igencsak mélyen volt a gázpedál. A lényeg, hogy hihetetlenül jól éreztem magam, annyira édesek ezek a gyerekek! És lám, mintha kis angyalkák volnának, és pontosan tudnák, az embernek mire van szüksége, édes kislánykoszorú lógott szinte állandóan a nyakamban. Csodás szeretet-áradat vett körül ott, csak nagyon kellett figyelnem, mert mikor kisfiam a nagy munka közepette megneszelte, hogy anyát elhappolták, rögtön lógó orral odakuporodott mellém - mert az ölembe nem fért, ott épp két kislány ücsörgött. No akkor előkerültek a csak neki tartogatott puszijaim :D Persze pici lelke megnyugodott, és szaladt tovább tenni a dolgát. Közben mi anyákok nagy traccspartit tartottunk a kispadon - azért egyik szemünk mindig a gyerekeken volt! Büszkén és mosolyogva jöttem haza - de csak miután a kerítésen át az utolsó búcsúpuszit odaadtam az én drágaságomnak.

Itthon utána előkerült a Judit és a zenemanók és a Zeneovi, hát Dorka hatalmas retye-rutyát penderített rá. Balett és jóga elemek beiktatásával létrehozott táncába annyira belemerült, hogy a nagy pörgések közben "orrmélységben mintát vett az ágy lécéből". Ez annyira már nem volt vicces számára, csak anyája kuncogott, mikor meglátta, ahogy édesen fogja a nóziját és látványosan haragszik az ágyra :D Hát hogy jön ő ahhoz, hogy eléugrik és megüti? VENDETTA!

A délutáni alvás után nekiálltunk ruhákat válogatni. Lekerültek a szekrényekből a régóta rejtegett zsákok is, és hát mondanom sem kell, kincseket találtunk. Milánnak most megint van egy darabig pár jobbfajta rucija, ami még Bencusé volt és hellyel-közzel épen maradt. Csak a port kell lefújkodni róla. :D Dorka kisruháit bezsákoltuk, elutaztak oda, ahol talán szükség van rájuk. Tudjátok, nekem olyan jó érzés, ha adom ezeket, és látom, hogy hordja a mini-manó. De tényleg. Igen, megint szentimentalizmus. De ez vagyok én. Mostmár talán ti is tudjátok.